2 no way!!

Jag har 2 saker som jag absolut aldrig ens skulle kunna tänka tanken att ta på mej!! 

Nr 1. byxor med hög midja

För det första så äre grymt fult och för det andra så äre sjukt obehagligt att ha byxor högt upp! Vilket jag inte har men typ när man har långkallingar eller leggins på sig har jag märkt denna obehagliga känsla :P


Nr 2. Klackskor


Först och främst är det inte min stil!! Och hur i hela helvete ska man kunna gå i såna?! Fan bryter ju benen av sig xD haha ska erkänna att jag haft klackskor 2 ggr i livet, på balen och studenten men den klacken existera knappt :P och ändå hade jag svårt att gå i dom xD haha sen är det så kul för finns inget fulare än tjejer som går i klackskor och går som hmm....... ankor eller nåt, det ser jävligt dumt ut iaf ;) 
Sen en sak till! Hur jävla ont i föttera borde man inte ha av såna :O


Haha detta va mina 2 no way, vilka är dina?? ;)

Kommentarer
Postat av: Klanten

HAHA!!

Detta va ju ett roligt inlägg!

Det ska jag genast sno .. har jag något kul att göra imon ;)

Men båda sakerna är fina, på rätt person!

2011-02-05 @ 23:45:06
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback