Kissie V.S Toker

Läste precis på en Blogg ett inlägg om att Kissies förebild (därför hon äter barnmat eller nåt) skulle va Toker och att dessa två skulle va lika och att denna bilden skulle bevisa det....


Jag blev faktiskt lite irriterad när jag läste det! Sicken jäkla förolämpning och elakt att skriva så om en försvarslös liten dvärg!! Toker är ju hur söt som helst och förtjänar verkligen inte att bli jämförd med en sån uppblåst sak som är fejk rakt igenom!! Det är tur att Toker bara är en påhittad seriefigur för annars hade han nog vart väldigt ledsen just nu :O 

För att klargöra en sak så kritiserar jag inte upphovsmannen till bloggen där jag läste detta, det är en bra blogg som jag läser ibland men just detta inlägget va INTE OKEJ!!!

Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback