Träningsvärk :O

Men asså allvarligt, hur dåligt tränad är jag egentligen ?? :O Vakna upp och hade världens träningsvärk i låren!! Hallå eller, jag sprang kanske 2 km igår (eller nä för fick gå större delen av vägen) Sjukt, såhär kan vi inte ha det!!

Nu får min läkare jävlar i mej höra av sig snart så jag kan få träffa den där ortopeden och förhoppningsvis vet han lite mer vad han håller på med!! Min läkare frågar ju fan mej vad jag tycker vi ska göra åt mitt knä, man bara vet la fan inte jag det är du som är läkare!! Jaja skit samma, men sur blir jag!


Idag ska jag och Pettan (o kanske hennes syster med pojkvän) åka in till Borås och Knallen och kika lite grejer inför resan, shit bara 5 dagar kvar nu!! ;)

Ska iaf köpa lite grejer, typ solskydd, magtabletter och såna grejer man behöver, sen ska jag kanske köpa en väska om den finns kvar, skulle behöva ett par flippflopp och en bikiniunderdel om dem kan tänkas ha det, i svart!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Karin

Köp flipflop där ;) as billigt ju!

2010-08-16 @ 17:05:10
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback