Lagårn, Torp och plugg....

Dåligt med uppdatering här nu jag vet, men är ju hos min älskling så har lite annat för mej :) Igår vart det rätt lugnt, va med han på jobbet i lagårn för hans pappa va på undersökning inför operationen... Det va nästan kul, har inte jobbat med sånt sen vi la ner vårat... Dem hade en otroligt skitsöt tjur men som va blind och jättesnäll :P

Vi bytte julklappar med igår, Conny fick en skjorta och en tshirt och jag fick 2 filmer och ett halsband o örhängen :) Kanonfina!! =) Kvällen vart supermys, kollade bara på film och tog det lugnt...

Idag blev det oxå en sväng i lagårn på möra, o sen bar det av till Torp med Erika och Thomas :D Skitkul, tyckte jag och Erika iaf :P Köpte iaf lite smink på kicks (presentkort), ett par jeans och en skjorta på Vero Moda (presentkort) och ett par vanliga svarta leggins på lindex :)

Nu har älskling åkt till lagårn igen så det är la tänkt att jag ska sätta mej och börja på min didaktiska reflektion... YEEEY!

Kommentarer
Postat av: Michaela Axebrink

Hej!!



Kan du skicka din didaktiska reflektion till mig så jag förstår hur ja ska skriva?



kramkram

2010-12-28 @ 16:20:57
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback