Godmorgon + Helgens...

Då vart det måndag igen då, gillart inte måste jag säga... Jaja börjar inte förrän kl 13 iaf, gött o slippa gå upp tidigt!! Har inte kommit ur sängen än, men ska nog snart ner o käka lite frukost, katten börjar få rådamp här oxå för att hon inte fått nån mat ännu ;P haha den feta fan lär ju överleva ;P

Har inte allt för mkt och skriva, så kör en "dagens..." över helgen...

Lunch - Tacos på fredagen :)
Snygging - Älskling såklart!!
Knas - Bilresan tillbaka till Färgelanda, bjöds på sång, dans, flum och mys♥
Yeey - Älskling är ett enda stort YEEY!!! ♥
Mys - Hela helgen har vart ett enda stort mys hela den :)
Händelse - Bowlingen!!
Dampryck - Hade jag i bilen till färgelanda, konstigt nog flydde inte Conny när jag börja sjunga o dampa mej xD
Skit - Helgen gick för fort ;(
Tanke - Tänker på dej nu! ♥
Uppgift - Byta däck på bilen, CHECK!
TV-program - Idol i fredags..
Låt/artist/videoklipp - Björn Rosenström - Het
Lärdom - Jag o Conny är lika kassa på bowling!!
Motion - Haha brände en del kalorier vill jag lova ;)
Svullande - Haha svullandet stod fan Oskar och Antonio för när det hade revbensspjällstävling xD
Bild- Från bilresan, älskling är skitsöt och han höll tillomed med om det själv!! ;)



Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Hihi de där om söt kan jag ju säga att jag rå ångrar nu, menemen en får bjuda på sig egrann ;) Älsk dig! <3

2010-10-25 @ 14:35:54

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback