TAGGATAGGATAGGA!!!

Då va allt lastat och klart inför imån då :) Jävlar va nervös jag är redan nu xD Fan kommer dö imån!! Blir upp halv 5 och avfärd klockan 5 :) Jävlar va kul det ska bli, längtar som fan!!! :D

Provade bilen innan gick skit till en början för kom bort till nye vägen och sen vart det söppatorsk xD Pappa fick komma o rädda mej, haha tur vi inte har så mkt grannar för dem hade ju idiotförklarat mej totalt när jag står o skriker efter pappa

- Pappa!! Kom o rädda mej!!! xD

Haha jag är störd jag vet!! Fick åka inte till Vga iaf och köpa lite bensin, o sen gick det bättre ;) Jävlar va gött den går, finebilen älskarn!!! <3

Bilder på snyggingen :D





GAAAAH!!! NERVÖS :D


Jävlar, måste packa en väska med, ska ju sova hos den bästa efter tävlingen ;)

Byebye

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback