Back in Tämta

Då vart man hemma igen då, INTE KUL!! Så jävla jobbigt och åka ifrån Conny :( Men vi har iaf haft skitkul!! Blitt massa mys, flum och folkrace såklart :D Har både bilder och filmer på en massa sköj som nog kommer komma upp här rätt snart, men nu orkar jag fan inte!! Så jävla trött så det är inte sant, jävla jobbigt vare o köra hem med, hade behövt tändstickor o hålla upp ögonen med, men det gick bra iaf...

Jävla folkracen idag va sjuk!! Först och främst så höll Conny på o frysa ihjäl sig (han borde lyssna på mej oftare) sen fick 4 förare ur samma heat åka ambulans :O Heat 30 va ett riktigt otursheat, först krascha 2 bilar ihop, båda förarna fick åka ambulans till sjukhuset, såg aldrig va som hände dock men dem sa att det inte va jätte allvarligt och att dem bara skulle in för kontroll men iaf så blev det rödflaggat och kördes om med dem 4 förare som va kvar, o då lyckas en av dem rulla + att Davve va med på nåt vänster oxå, iaf så slog han sig oxå och ambulansen fick ut igen, men körde inte iväg med dem, tur det!! Sjukt vare iaf!!

Lagom kul o komma hem och se att 3 katter har okkuperat min säng och att det är grus ÖVERALLT!! Orkar inte.... Men älskar kissarna ändå, även om dom hoppats på att jag inte ska komma tillbaka så de kan ta över min säng helt och hållet xD

Yey imån fyller lillbrorsan år förresten, 18 inte illa!! Blir SMÖRGÅSTÅRTA :D Mums!!!

jaja kommer lite bilder och filmer från helgen imån eller när jag orkar ;) Fast en bild kan jag bjuda på nu :D



Smått störda är vi älskling, men fy helvete va jag ÄLSKAR dej!! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha!! Han tyckte om draken (krokodilen) ser jag =P

2010-10-09 @ 23:36:07
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback