Nu är forden nästan klar!

Nu är allt på plats i hjulhuset, förutom hjulet då, för ska lufta bromsarna på den med innan det ska på =P Men det blir till o göra imån!



Sen har jag svetsat dit ett nytt kylfäste och satt i kylet, svetsat lite annat smått, satt fast spolardunken, och lite annat småpill! Ska slå ut bucklor och måla imån tänkte jag (ska bli fint väder då)


Sen blev det lite jobb med garaget oxå, jag blanda cement och pappa gjöt golv =) Teamwork! Men nu får han klara sig själv för jag ska snart åka in till Stan och träffa världens bästa Klanten, Svennis och Karlsson =D


Alla som tycker mina arbetskläder är fina räcker upp en hand!!!


Ibland undrar jag vart det kom mest cement, i blandarn eller på mej? Hmm..

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Toppen :D

2011-08-22 @ 21:53:28
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Klanten

(räcker upp handen)

Ohh .. och det va sååå kul att träffa dig!! Liiite har man saknat dig under sommaren ;)

2011-08-23 @ 11:52:04
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback