Svar på kommentar..

Rille om Svar på kommentar..:
Oj, sorry, kanske inte skulle nämnt ditt namn, tänkte inte på det!
Nej, känner inte varandra, men har härjat runt på fr-tävlingar bra många år, dig har jag alltså sett x antal ggr på banan!
Därav vet jag vad du heter. Enander familjen är ju sevärda på banan :) !
Hamnade här av en slump bara! 
Ha det... o god jul!


Svar:

Ingen fara, inte så jag menade.. undrade bara eftersom jag inte nämner mitt förnamn i Bloggen så ingen som inte känner mej på annat sätt borde veta vad jag heter i förnamn så det är helt lugnt :P
Okej, så det är så det ligger till :P Kul att du tycker det :) Go jul på dej med =D



*DENNA BLOGGEN ÄR SOM SAGT NERLAGD, FÖLJ MEJ INNE PÅ HTTP://ENANDER.BLOGG.SE ISTÄLLET!*

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback