Simmad och klar :)

Då vart man hemma igen, gick riktigt bra att simma faktiskt! Klart det kändes en del (för det gjorde det) men det va inte så illa att det inte gick att fortsätta iaf :) Simmade la i 30 min ungefär, så vart rätt lagom :)

Köpte aldrig nåt årskort för vi blev fundersamma på om vi kanske skulle börja simma på Stadsparksbadet istället, Karin ville det för fanns massa annat där, typ vattengympa och grejer men jag va mer tveksam för kommer ju simma parallellt med mina fotbollsträningar sen så då kanske det räcker med bara simma för knäts skull liksom MEN nu när jag kom hem och tänkte kolla upp priser och grejer så såg jag att om man köper ett årskort så gäller det på både simarenan och på stadsparksbadet :D så då kan en välja ändå sen ;) PERFEKT!!



Jag har bestämt nu att jag fan ska ligga i o träna mkt nu!! Måste fan det om jag inte ska va allt för efter alla andra sen när försäsongen börjar... Lär ju va efter ändå men en kan ju försöka motverka det lite iaf ;)

Kommer dock behöva en massa pepp för har ingen som helst självdisiplin xD Jaja har iaf, Klanten, mamma och Tobias som är sugna på att simma med mej så detta kanske kan funka :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback