Yeeey FÄRDIG!!

Fy fan asså, jag fick fan inga ryck utan jag blev klar istället :D Yeeey!! Det är nog det sämsta arbetet jag någonsin skrivit men det får helt enkelt duga!! Hoppas bara jag förstått uppgiften rätt, vilket är ytterst troligt att jag INTE har xD haha det löser sig allt det här tror jag.....


Hörde från älskling innan, allt hade gått bra och han tyckte det va skitkul :) Haha fattar inte det för jag tyckte halkan va skittråkig!! Eller ah jag hade rätt kul så men det va mest för att jag åkte ihop med en kompis och vi gjorde det sköj liksom men själva körande vet jag inte om det va nåt att hänga i granen... Fick ju inte häva några sladdar ens, skulle ju bara nita o försöka styra, hur kul är det på en skala liksom!! Det som va lite kul va när man skulle väja för "älgarna" isåf men annars vetifan :P Sen vart jag så sjukt besviken på att vi inte fick köra utan ABS och antisladdsystem med... men det är bara jag, hur tyckte ni eran halka va?


Lovar att det är mö mkt roligare att sladda 99 på banan ;) hehe


Hmm nu ska jag fundera på vad jag ska göra fram till 20.00... (då äre handboll) :D

Kommentarer
Postat av: Youtube bloggarn

Vi fick köra utan ABS o anti sladd system med:) Först ett var med, o sen ett varv utan, osv i olika hastigheter :D Sen va ju "älgarna" roligast, iallafall utan ABS :D <3

2011-01-25 @ 19:58:52
URL: http://bestofyt.blogg.se/
Postat av: Michaela Axebrink

NE de är inte semifinal, utan det är fortfarande gruppspel!! På fredag är de semifinal!!



2011-01-25 @ 20:10:33
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback