Resultat Räkracet 2011

Då vart en hemma igen och såhär gick det =P

Heat 1 - Fick en rätt så bra start, va 3a fram till första kurvan där 1an och 2an kör ihop varav en rullar och har sig så bara och köra förbi på innern där och upp i ledning, dock får bakomvarande bil då tag på min bakskärm och sen står en åt fel höll på bana... bara att börja jaga igen, kom då ut som nr 4a och hopplöst efter trion i täten men den som vände mej fick svart så sluta 3a!

Heat 2 - Bra med i starten igen, kommer ut som 2a efter smällen med en tätt i röven, hänger på 1an rätt bra med men klantar till mej i kurvan innan mål och den bakom får in näsa på innern och är om, börjar jaga den då men hinner aldrig om så sluta 3a även här!

Heat 3 - Lite sämre start och kommer ut som 4a med rätt mkt mark att ta igen till framförvarande bilar, men hade en jävla tur för 3an vände 2an så henne kunde jag köra om enkelt och sen fick hon som vände den andre svart så då sluta jag 2a!

Med 13 poäng vart jag sist in i B-finalen där det blev en mkt jämn start och det smällde rejält åt alla håll och kanter! Jag kom tillslut ut sist och hörde hur det small till under bilen och kände hur jag tappade något (hoppas det inte va nåt viktigt, tänkte jag) Kom till först kurvan när jag upptäckte att bromsarna inte tog som dom skulle, blev att köra runt så gott det gick och körde imål som 5a!

Väl ute i depån upptäcker jag att det va högra bromsoket och skivan som hade gett sig av på upptäcksfärd ute på Hogenäsbanan i Sotenäs =P



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback