En dag i garaget ;)

Plockat ur en motor ur en gammal 900 idag, leta runt bland skrotet här efter rätt motor, pappa behövde ett drev till rallycross motorn, hittills har han plockat isär 2 motorer för att sedan upptäcka att det va fel!! Men lista tillslut ut att dem är olika på dem gamla H-motorerna resp dem lite nyare så leta upp en gammal 82a här bland skrothögarna och börja plocka ur den :) Hehe hann precis få in skiten innan det börja snöa som värst!! Kanske blir bygge på den karossen sen för den vart jävla fin!! Nya fjädrar och mkt lagat i kaross och underrede :P




Sen bar det av till Vårgårda och hämta lite grejer till Toyotan + nya torkare till min bil hos Lennart + brorsan + pappas Lastbil ;) Hehe väl hemma tänkte jag fixa blinkersglaset på ferrarin som spruckit! Har ju 3 andra golfar på gårn så bara och gå o plocka ju, men såklart så vart det ju inte lika, alla andra är ju 80talare och min är 91a o såklart vart dom tvunga att göra dom olika! Paja det ännu mer när tog loss det med så nu sitter det ännu sämre...



Nya torkare till skönheten med som sagt ;)


Nu får jag väl försöka städa undan lite, så älskling kommer in i mitt rum sen utan att behöva kliva på saker :P haha

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback