Härlig vinst!!

Årets första vinst avklarad :) Känns gött som fan att efter två kryssmatchen ta med sig 3 poäng :D 4-1 är en rejäl seger oxå !!

Dock spela jag själv inge vidare faktiskt, fick inte till det riktigt i situationerna, men nu kan det ju bara bli bättre :D Knät spöka lite i andra halvlek men, inte kul alls men va hanterbart iaf och gick att springa på :)

Nu har jag placerat min feta röv i sängen och känner hur varenda muskel värker, jobbig men go känsla! Man känner att man lever iaf och har presterat nåt åtminstonde :P

Bra jobbat idag tjejer! Nu ska jag sova!! GONATT!



Kommentarer
Postat av: tina

hahah nä, ingenaning! :d

2011-05-05 @ 22:21:37
URL: http://tinaisaksson.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback