Im going back to be a

PAJAS I NÅN JÄVLA OVERALL!! (pappas syn på stackars OVE)



Jag för min del tycker OVE är riktigt snygg!! =D


Idag bär det av till Fristad för att skriva under lägenhetskontraktet :D Sedan blir det in till Borås för att först träffa Klanten och fixa lite grejer inför England!! Sen står båtrace i Viskan på schemat för våra nysar så ska väl stötta dem när dom ramlat i äckelvattnet antar jag, och sen äre fest i Rabalder (nyktert för min del=Nykter fadder) 

Ska ni hitta på nåt skoj idag?? Om inte så kan ju alltid Boråsarna komma ner till stadsparken till 4 tiden och kolla när vi bygger/åker båt =D



Kommentarer
Postat av: Celine - Glöm inte tävla hos mig! =)

Varför kallar du overallen för Ove?


Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback