50 frågor om mej såhär på bakfyllan :)

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- Emelie och Oskar

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Sov!

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- Mysa med min kissunge (katten)

4. Vad hände dig 1993?
- Jag flytta från Sparsör till Horla, hmm jag fyllde 3 år och skulle gifta mej med Lake (Alx, pappas kompis) :D

5. Udda förmåga/egenskap?
- Jag är grym helt enkelt :P

6. Tre ord varför du sist spydde?
-
Jag mådde illa! :)

7. Vilken färg är din hårborste?
-
Svart

8. Vad köpte du sist?
-Cider i baren i tältet på tånga

9. Vad fick du senast i present?
-En folkracestol

10. Vilken färg är din dörr?
- Vit/blå

11. Var förvarar du dina pengar?
- Ehh på banken :)

12. Hur var vädret igår?
- molnigt

13. Vart kramades du sist?
- Hos Emelie

14. Vad ser du fram emot?
- Folkrace!

15. Vad är 15?
- Eh jadu, svårt fråga... kanske ett tal?!

16. Vilken skostorlek har du?
- 38

17. Vill du klippa dig?
- Jaa måste det snart, ser ut som fan!

18. Är du över 25?
- Ne

19. Pratar du mycket?
-
Haha fråga Simon, ne men ja när jag är full! :P

20. Kollar du på O.C.?
- har gjort men inte längre

21. Har ditt namn ett "x" i det?
- Nepp

22. Känner du någon som heter Steve?
-
Ja

23. Hittar du på egna ord?
-
Na inte egna vad jag vet :)

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
-
Ne inte så farligt..

26. Vad har du för mobil?
-
En sony ericsson T700

27. Vem ringde dig sist?
-
Lolan

28. Biter du på naglarna?
-
Nepp

29. Har du lockigt hår?
-
Na eller kan få till lite lockar med vax :)

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
-
Ingen vad jag vet..

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
-
Brukar radera ut som dåliga..

32. Hur många gånger har du svurit idag?
-
O det tror du jag räknar?! :O

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
-
Skillat :)

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
-
Nej

35. Ska du jobba imorgon?
-
Nepp

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
-
Mammi <3

37. Vad borde du göra nu?
-
Duscha!

38. Har du något smeknamn?
-
Jao, Föredrar o kallas vid efternamn :)

39. Sover du mycket?
-
Nää har en katt som alltid väcker mej :P

40. Vilken är den bästa film du sett inom
loppet av 2 veckor?
-
Rasmus på Luffen och hmm vet inte..

41. Vad ska du göra på lördag?
-
Inte kommit så långt i planeringen än...

42. När var du ute sist?
-
Igår :)

43. Har du gråtit idag?
-
Nej

44. Är du en glad person?
-
För det mesta :)

45. Har du roligt nu?
- Naa

46. Vad äter du helst?
- Mammas mat!

47. Vem var du med sist?
- EMelie

48. Vad heter din mamma?
-
Susanne

49. Vad är hela ditt namn?
-
Julia Susanne Enander

50. Tycker du om någon just nu?
- Tycker om många människor :D


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback