Fy vad jag sluddrar ointressanta saker ;)

Fundera kring en grej!

Asså det finns nog ingen chans i världen att man skulle hitta en kille som är helt perfekt för en, eller? Känns lite för osannolikt faktiskt.. Men man har ändå en del krav, iaf när man tänker på killar när man är singel... Liksom jag skulle vilja ha en kille som kan det o det, jobbar med blablabla och ser ut såhär o såhär men grejen är den att när man väl träffar nån man tycker är intressant så spelar inte dem här grejerna så stor roll längre, eller har jag fel? 

Det är likadant när man precis har gjort slut med nån o tänkte, jaa nu ska jag va singel ett bra tag o bara tänka på mej själv, men då jävlar då kryllar det av snygga och intressanta killar (asså jag bara relaterar nu, jag har inte träffat nån) men liksom man tänker ändå i dom banorna när man ser eller träffar på eller pratar med en kille fast man egentligen inte vill det eller inser att man inte kommer träffa han ändå eller vad fan som liksom... Man ser intresse i folk på nåt sätt, man ser möjligheter och svävar ut med tankarna... O vem vet det kan ju leda nånvart men vad är oddsen liksom? Men man kan ju alltid drömma :D

Det är sjukt egentligen på allt man funderar kring, liksom hur man vill att Prince Charmy ska vara liksom, jag har ändå inte så höga krav på killar mer än att han ska va rolig och lätt att prata med och liksom bara älska mej o inte skämmas över mina sämre sidor... Men sen finns det ju saker som "ger bonus poäng" oxå... Jag tänker nu att jag skulle vilja ha en kille som kör folkrace, bara för att det skulle va kul o ha nån som man verkligen kan dela sitt intresse med men liksom när han väl dyker upp och inte kör folkrace så är det skit samma, eller liksom jag vet inte vad jag snackar om längre :D haha skit i allt jag skrivit, jag är en störd människa o det vet dom flesta i min omgivning om :D Haha



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback