Godmorgon :)

Idag måste jag nog börja packa!! Men jag orkar inte egentligen, fattar inte folk som packa 1-2 veckor innan, som typ Karin Klanten Remse ;) Hehe but love you anyway <3 :)

Hmm första steget till att börja packa är nog att ta sig ur sängen... Orkar jag det? Nej, trött som as!! Blev ju rätt sent igår, men det va sköj :D Jaja peppa mej nu så jag går ur sängen!! ;) 
Fan tråkigt o packa ju, men roligt och resa, fast inte kul när man glömt hälften av allt man skulle haft med sig heller... hmm nu snackar jag bara en massa skit!!
Förresten så MÅSTE alla lyssna på låten som jag la upp i föregående inlägg!!! Den är ju så sjukt bra att det är synd o skam på folk som inte hört den :D

Pepp!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback