Godmorgon :) idag vill inte internet va me...

Godmorgon :) idag vill inte internet va med alls :( har hunnit med en del idag faktiskt, räddade livet på elvis innan (mammas sköldpadda) som hade lyckats ramla på rygg i vattenskålen, hur man nu lyckas med det... Sen dök hovslagarn upp 2 timmar förtidigt när jag stod o borsta tänderna iklädd endast leggins o en tshirt o med håret på ända så då va det bara o dra ut o leta upp hästarna som såklart gick längst ner i hagen o inte hörde när jag ropa så fick gå ner o hämta dom i skiten, som tur va kom mamma sen så jag slapp hålla i båda hästarna när han fixa hovarna... Nu sitter jag iaf o kikar på animalplanet :) diggar den kanalen! Ikväll bär det av till herrljunga o träffa emilia o kika fotboll :) hoppas ni får en bra dag folket. Puss<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Animalplanet är SUPER bra !!! =D

2010-08-17 @ 18:28:05
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback