Godmorgon, nu har mitt internet dött helt...

Godmorgon, nu har mitt internet dött helt o hållet så kommer inte in alls så ni får nöja er med smsinlägg, tur att det är gratis :d jag hade verkligen damp igår som ni kanske märkte, blir så jävla arg bara!! Jaja skit samma nu, jag är redan skit nervös över min resa, det är över en vecka kvar men ändå.. Det längsta jag har vart utanför sverige är polen liksom, det va knappt en timma med flyg o nu ska vi flyga i 4 timmar :o Hehe men det är nog lugnt ändå, flyga är inga problem, bara det inte slår lock för öronen igen... Gick runt med det i 6 timmar sist efter landning o hörde inte ett skit, det va lite jobbigt så hoppas på o slippa det nu :) men shit jag kommer ha ångest o grejer hela nästa vecka, va fan ska man ta med sig liksom? Det löser sig!! Kanske... Ska blir grymt kul iaf :) får la se om vi kan få igång internet senare så ni kan få dagens citat båda från idag o igår, kan inte lova något...


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback