Internet har damp här idag så kommer ett...

Internet har damp här idag så kommer ett inlägg från mobilen här :) idag när jag vakna (katten sprang runt som en galning i sängen för hon va hungrig) så tänkte jag att idag ska jag bannemej ut o springa o testa mitt cp knä lite men sen svalde jag o kom ihåg att jag har skit ont i halsen (hade förträngt det för en stund) men måste bli frisk så jag kan pröva knät lite, vad ska jag annars säga till läkarn när hon ringer o frågar om det fortfarande gör ont? Det vet jag dock att det gör men vet inte om det gör ont när jag springer för det har jag inte gjort på länge! Jaja det löser la sig kan jag tro :) annars händer inte mö idag, får la se om internet slutar dampa så ni kan få dagens citat sen iaf... Nu blir det frulle :d byebye


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback