Resa till solen ?

Hejhej :)

Idag har jag och Pettan (min brors flickvän) letat efter sista minuten resor och är sjukt sugna på en vecka i solen, har inte bokat än men tänkte vi ska görat ikväll när hon slutat jobba om vi hittar nå lajban :D Sjukt sugen är jag iaf!


Annars händer inte mkt, jag ska tydligen bli kysst idag, enligt fb iaf ;P



Haha får la se om det inträffar, Perry varna mej för Jonas, han är ju lite impulsiv xD Haha nä det är nog ingen risk ;)
Ska iaf träffa dem två idioterna idag, match på g o som skadad spelare får man ändå stå med på matchpappret, men som materialförvaltare :/ inte min favorit titel kanske... Jaja hoppas på vinst, blir inte lätt mot serieledarna men ingenting är omöjligt ;)

Nu ska jag ta mej en funderare över vem jag kan tänkas bli kysst av, hmm o vem jag VILL bli kysst av :O Hmm, jaja nån olycklig själ finns det la där ute som kan ha en chans, har bara inte träffat han än :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jätte jätte mycket ja det vore bra om du ändra allt;)<3

2010-08-11 @ 15:00:02
URL: http://seexxiiemmy.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback