Svar på kommentar..



Först o främst, ja det va till största del ett skämt! Jag är inte helt bakom flötet så fatta att det va nåt slags religion grejs! Din betoning av tornet fattar jag dock inte, det är väl ett torn? det är det i mina ögon iaf, sen om det kallas moske är ju av mindre betydelse faktiskt... Sen vet jag inte om det räknas som rasisktiskt att störa sig på att nån skriker/sjunger/ber (eller va han nu gjorde) så det hörs över hela stan mitt i natten när man försöker sova? tror du hade vart lite lätt irriterad om jag stod o förde en massa oväsen utanför ditt fönster på natten oxå, men men det är sånt dom gör där, bara o acceptera och jag gick ju inte ner till receptionen o klaga direkt, men störa sig på det är fullt tillåtet utan att man är rasist! Tycker jag iaf!
PS: ett namn nästa gång skulle uppskattas, har man åsikter så är det inte mer än rätt att man står för dem oxå!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback