Svar på kommentar..



Svar: Jo jag förstår det oxå och jag har inga invändningar till det heller, det är klart att ni ska ha henne om det nu va eran katt...

Men det gör det inte lättare för mej, jag älskar den där katten och trodde inte att någon ville ha henne eftersom jag hade henne i 2 veckor utan att någon hörde av sig (jag vet att ni vart bortresta) men jag hade ändå ställt in mej på att hon var min nu, o ja jag älskar henne, djur har en väldigt speciell plats i mitt hjärta o jag tar det väldigt hårt när dem försvinner från mej!

Ta väl hand om min Greta nu så jag iaf vet att hon får det bra...

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

jo jag förstår dig också men somsagt så var vi bortresta och det var min farfar som skulle ta hand om katterna. och eftersom att han itne visste hur kattungen såg ut så kunde ju inte han hämta hon om det hade varit fel katt.

ja jag lovar att vi ska ta väl hand om lilla saffy!

2010-08-05 @ 15:28:24

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback