Tråkig lista!

Dagens vill ha: Lördag och Turkiet!
Dagens klädsel: träningsshorts och en tshirt
Dagens frisyr: ovårdat
Dagens händelse: Getingstick på röven!
Dagens låt: Hmm ingen
Dagens planer: Packa klart, bada badtunna
Dagens saknad: Agnes<3
Dagens dummaste: Mosa en geting mot min röv
Dagens sjuka: fult uppsvällt märke på röven
Dagens drog: hydrokortison salva
Dagens roligaste: Träffa brorsdotter Nellie<3
Dagens favorit: Cujo<3
Dagens köp: inget
Dagens godis: får la se vad det blir senare
Dagens humör: uttråkad men det går nog över sen
Dagens ord: JÄVLA GETING!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Detta va ju lite kul =P

Kommer jag sno den? Kanske ;) om jag får =)

HA DET UNDERBART I TURKIET!!!

2010-08-20 @ 18:44:04
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

Opps .. kunde inte hålla mig =( sorry! ;)

2010-08-20 @ 23:05:53

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback