Kissekatterna mina <3 :)

Hehe packandet går nästan bra ;) Hehe men orkar inte mer nu... skittråkigt!! ;)

Bara för att en viss person antydde igår att vi inte har fullt så normala namn på våra katter så tänkte jag ge dem hum "små" liven lite extra uppmärksamhet här på bloggen ;)

Vi börjar med dom som fortfarande finns hos oss!

♥ Här har vi Melker (döpt efter saltkråkan)



♥ Sen här har vi Bengt! Även kallad Bengan, Bögbengt eller BenganÖverarm (Döpt efter en pappa kände som ung som hade väldigt klena överarmar) :P



♥ Ragnhild, även kallad Raggarn eller cpkatten ;)



O så fortsätter vi med goingarna som inte finns hos oss längre  :(

♥ Roland (Döpte efter Roland Järverup från Torsk på Tallin)



♥ Eda (Döpt efter Rolands flamma i samma film som ovan)


♥ Torulf (Döpt efter den onde killen i Bumbibjörnarna)
♥ Greta


Sen har vi ett helt gäng till som jag inte har bilder på, eller jo men inte på denna datan men kan bjuda på några fina namn ändå :)
♥ Nuddebullen
♥ PenisGördis (den historian drar jag bara om nån verkligen vill o frågar efter det) ;P
♥ Benny
♥ Sigrid
♥ Ester
♥ Torkel
♥ Sluggo
♥ Lilo
♥ Rut (Rutan)
♥ Herkule
♥ Svettlana (Svettis)

Finns oändligt många mer men orkar inte skriva upp alla, o sen om man ska va ärlig så kommer man inte ihåg alla häller, haft katter sen jag föddes och alla behöll man inte och många dog i förtid, man ska inte bo intill en väg helt enkelt!!

Nån mer som tycker vi har konstiga namn på kissarna ? ;) Hehe jag tycker dem är fina :D



Kommentarer
Postat av: Louise

Skriv historian om PenisGördis or die! xD

2010-08-19 @ 19:57:00
URL: http://www.potatisgris.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback