Vad göra?

Men segt det va nu då, inget o göra. Måste tänka.....


Jaa nu vet jag, först ska jag göra rent öronen på Barbro :) Massa skit där ju...


Btw så är nog hon världens mysigaste katt, synd bara att hon är så nervös hela tiden, men får hoppas på att det försvinner helt, hon har ju trots allt gjort stora framsteg sen vi fick hem henne ;)
Sen funderar jag på om jag ska göra sån ansiktsmask, har aldrig provat det innan men så va dom så billiga på Gkås så köpte ett par, värt o prova ;)


Sen ska jag kika på fångarna på fortet ikväll, HATAR dock två av deltagarna ikväll så får la se om jag står ut me det men... Gissa vilka mina hatobjekt är? ;) Sen är det ju TimeOut :D:D

Kommentarer
Postat av: Michaela Axebrink

Benjamin wahlgren och Anna book? eller pernilla walhgren kanske :P



BENJAMIN hatar jag!!!!



Kram

2010-08-31 @ 19:58:38
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback