Wihoo

Då va man hemma från Borås igen :) Hitta väskan jag velat ha länge nu!! Den fanns kvar på exakt samma ställe på hm i stan där jag först såg den för ett par veckor sen, fast 100 kr billigare nu så känner mej riktigt nöjd ;)


Oj va grå den såg ut på bilden, den är svart i verkligheten ;) Sen har jag inhadlat lite andra nödvändiga grejer, typ schampo och balsam, deo, tops och lite annan skit :) Hitta en bikiniunderdel nu med (äntligen) dock inte helt svart, men nästan :)


Nu funderar jag på vad jag ska göra fram till klockan 17 då jag ska åka o kika på match... Kanske borde börja packa lite mer på allvar? Just nu ser min resväska ut såhär:



Som ni ser, ingen ordning nånstans... Men frågan är om jag orkar, det är ju ändå 3 dagar kvar tills vi åker... Hinner la med det ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Skit snygg väska ju!

Jag packar typ 1-2 veckor innan jag åker =P haha

2010-08-18 @ 17:46:20
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback