Bilder från helgen :)

Nu kommer det bilder från helgen i ett ända svep ;) Enjoy!


vart och köpte hajar till akvariet ju...


Hehe vattnet blev lite grumligt till en början men ordna upp sig sen ;)


Bertilsson ;)


Svante och Bertilsson ;)

Hehe älskling fick en ny plånbok av mig, va det behövligt tro?! xD



Sen vart det fest på lördagen :D

Jag o älskling förfesta lite smått ;)


Sissi va med såklart;)


Sen börja folket rulla in ;)


Älskling blev lite trött så Anders och Thomas gjorde böghög xD Synd att jag inte tog kort när Conny nita dem ;)


Det va fler som blev trötta ;)


Sen blev jag lite trött med ;)



Haha dagen efter vart man lagom sleten xD Då blev det massa mys och Julkalendern på svtplay ;)



Lyckad helg med världens sötaste + några till trevliga tjommar ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

får man lov att fråga vad de e för fel på folk som skall ha fiskar som "husdjur"allvarligt talat dom är äckliga fula och du kan ju inte direkt gosa med den! Precis som med eran äckliga spindel och orm! Va fan är de som är fel Usch de e som att du din familj och conny bara måste skaffa alla djur som ja hatar mest! Va blir de nästa gång en ödla kanske!! Nej utrota dom äckliga djuren ur hemmet!

2010-12-13 @ 18:53:56

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback