Godmorgon Fredag

Känns inte som om det är fredag idag faktiskt... Fredag brukar betyda att jag ska upp till Söthögen men så äre inte denna gången :( Kommer inte träffa han förrän efter jul nu men det går allt, han är värd all väntan!! :) Blir en hel vecka i Färgelanda sen mellan Jul och NYår så kommer bli kanon :D

Denna fredagen består istället av plugg, måste skriva klart min skriftliga del av temaarbetet och öva inför redovisningen.. Inte kul! Det skriftliga ska helst va inne idag med innan 12 men tror inte jag mäktar med det, men den ska in idag iaf har jag bestämt!! Men om jag känner mej själv rätt så kommer jag senare tänka: Men deadline är ju inte förrän tisdag, det är lugnt! Fast ska försöka chocka mej själv :)

Ikväll blir det istället supermys och julbak med mina favorittjejer ;) Tror det är tänkt att vi ska åka pulka med men då blir nog jag kameraansvarig eller nåt :/ Jaja kommer bli en kanonkväll iaf, det är jag helt hundra på :D

Hade världens skummaste dröm med, först va Barbro med o så va det nån unge som tänkte va elak mot henne men så va jag elak mot ungen istället xD Sen helt plötsligt så vart hon inte med mer utan en massa andra tjommar, en del mkt gamla kompisar o en del nya som man knappt känner :O Iaf så vart hela grejen att en gammal klasskompis till mej som jag verkligen hatat sen jag va typ 6 bast va med och han va störtförälskad i mej och höll på och skulle fjäska och greja och jag va svinförbannad och slog han och allt möjligt! SKitjobbigt!!!

Fast sen vakna jag över att jag fick svinont, det va Bengan som la sig på mitt knä, haha undrar om det va avsiktligt för att rädda mej från den hemska drömmen?! Isåf, TACK BENGAN!



Btw, ska göra en ny header igen, inte nöjd med bilden på Barbro så det ska fixas :)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback