Godnatt!

Det har vart ännu en otroligt underbar helg med älskling, synd att det alltid ska gå så fort :( Festen i lördags va sjukt kul xD Älskling däcka i sängen och då bestämde Anders och Thomas att dem skulle göra böghög på honom vilket va ett misstag för han måste ha drömt nåt våldsamt eftersom han lappa till dem i sömnen, Thomas fick sig en redig sketing ;) haha o sen när jag skulle in o prata med honom (fråga mej inte varför, han sov ju) så däcka jag med på honom xD



Haha hade Thomas gubbasker på mej med xD Så jävla snyggt!!

Haha jag som inte ens skulle ha druckit fick i mej en hel del (utan att må dåligt!) vilket va överraskande, jaja det va kul detta iaf ;) Dagen efter, alltså idag, vart inte lika kul dock men det är smällar man får ta ;) haha nu ska jag iaf sova för ska upp till skolan imån!  Men bjuder på en bild till på min söthög för att han är så söt :D



When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback