Hahaha ;)

Hitta en sån rolig grej på min bdb som vart skrivet förra året av ingen mindre än CONNY HANSSON xD haha då vi inte kände varandra såväl och än mindre hade sådana känslor som vi har nu :P haha iaf så hade jag en tävling på bdb att man skulle skriva något om mej i PM och den som skrivit det snällaste, roligaste eller knasigaste eller nåt vann och då blev texten publicerad med vinnarens namn ;) Haha va så sjukt kul o läsa det Conny skrev (han va nämligen en av vinnarna) så det blev publicerat o såhär skrev han:



Conny Hansson :D C-Hansson


Julia är aldrig negativ, aldrig någonsin. Se liksom på detta hon skrivit de senaste;

1.Ferrarin ville inte starta när jag skulle hem, den gillar nog inte snö o frost.
börjar bli rätt så dyrt o fylla på oljan en gång i veckan sådär ;O

2.Får la se om jag överlever denna dagen oxå för den årliga julkorven ska ätas idag ! BLÄÄÄÄ!!!

3.Ne nu får jag lägga ner den här skiten !!!

4.Har fortfarande sjukt tråkigt :(


Hon är
aldrig negativ som man kan se (!?)  :)

Men på något vänster så kan hon vara lite positiv, men då är det dock om sig själv! :D
:


FolkraceEnander skrev:
haha man kan inte va perfekt jämt ju ;P

Så lätt att jag vinner din PM tävling nu din negativa unge. Goo jul pårej :)


Haha fan va jag garva åt det, kanske bara är jag men det va faktiskt kul xD hahah

Söthög ♥



Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

haha stämmer juuu ;) XD

2010-12-20 @ 17:00:03

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback