Hejhej

Vart dåligt med skrivande här idag, det beror på att jag vart i skolan hela dagen och haft + lyssnat på redovisningar :) Min grupps redovisning gick kanon! Och blev godkänd på både den och på den skriftliga delen i temaarbetet! GÖTT!! Så nu kan man lägga det bakom sig och njuta lite av jullovet :D Innan det är dags att börja med nästa arbete vill säga xD

Va lite kul på redovisningen med för alla skulle bjuda med sina VFU-handledare dit men det va bara en som kom xD Nämligen min :) Tyckte det va jätte kul att hon tog sig tid till det och det va kul o träffa henne igen! Har verkligen haft en kanonhandledare!! Så om du läser detta Lill så ta åt dej, du är fantastisk!! Fick en liten present oxå vilket jag uppskatta mkt med! Hoppas dom ringer o frågar om jag kan jobba mkt för saknar alla barn och personal som fasen! Det va lite surt faktiskt för kunde ha jobbat där hela dagen idag om jag inte haft redovisningen :( Men kommer nog fler chanser :)

Träffa Klanten och Mickis (vet att du hatar o bli kallad det, därför jag skrev det xD) o käka lunch idag med, mkt trevligt, känns som om det va evigheter sen en träffa alla :( Så det va sjukt kul!!! :D

Nu ska jag sitta här och njuta av mitt jullov :D Bye



Why be normal

when you can be yourself



Kommentarer
Postat av: Michaela Axebrink

Hihihi!! Det är okej att du kallar mig mickis :P kommer la inte ha någon talan om det ändå :P

2010-12-20 @ 16:47:45
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback