Måste bara säga en sak...

att jag hittat en del bloggar där den som äger den (till största del fjortisar) skriver till sina läsare att de ska kommentera vad de tycker hon/han ska skriva om...! Jag vetifan men tycker inte det går ihop riktigt asså, man har väl en blogg för att skriva om det man själv tycker är kul eller är intresserad av? Fan om alla mina läsare ville att jag skulle börja skriva om hästar så tro fan att jag inte skulle göra det eller xD Då får dem la fan läsa en annan blogg isåf om dem inte är intresserade av vad jag skriver i min blogg!! Tycker bara det är så stört sett att tänka på nåt sätt! Jag skriver om va fan jag vill i min blogg och hur mkt eller lite jag vill, sen om ingen vill läsa det så skiter jag faktiskt i vilket! 

En sak till som jag stör mej på är folk som "skryter" om att dem har så många som kommenterar o skit o så läser man vad som står i kommentarerna och inte ens hälften handlar om det dem skrivit i inlägget utan det är såna som kommenterar "Hej, fin blogg" eller andra opersonliga fraser bara för att dem ska få mer som går in på deras blogg... Men egentligen har ingen av dem något som helst intresse att läsa varandras bloggar utan de vill bara ha fler besökare till sin egen. Haha då har iaf jag hellre få som kommenterar men att dem få läser och bryr sig om det jag skriver!!

Har jag fel tycker ni? Kom gärna med en åsikt!!


Bild på mej för att min blogg är bäst för att jag skriver om det jag vill och skiter i va andra tycker :D

Nu ska här sovas lite, praktik imån :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller med!!

Det är inte som om jag har så många läsare heller .. med de som läser vill göra det!!

Jag tycker inte du har fel =P stämmer bra!!

2010-12-02 @ 23:06:42
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback