Skola och sen jobb ;)

Heej då vart skoldagen över för idag, har kommit igång lite med redovisningen. Kommer nog bli rätt så bra det här, lustfyllt om inte annat ;)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå för ska strax åka till Asklanda och jobba lite, dock inte med mina små sötungar utan med klass 3 eller 4 tror jag, på fritids då :) Kommer nog bli skoj, o gött med extra pengar!!

Såg nämligen idag att jag helt räknat knas när det gäller hur mkt pengar jag hade kvar.. nu är jag nämligen nästan helt pank... äger 190 kr fram till 23 dec, lyckat!! Operationen imån kostar 300, tur man har en mamma :D haha hur kan man va så dum undrar jag liksom.. :O 

jaja nu har klockan gått och jag måste åka, skriver mer ikväll :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback