Skrot99a ;)



Sugen på o fixa iordning den gamle skrot99an till nästa år!! Fan vilken go start man gjorde med den i Skenefestivalen, aldrig kört bilen innan och är först ut liksom :D Sen gick det ju dock inge vidare när jag flytta hela motorn och växellödda bakåt så det inte gick o få i 1an... Hade vart kul o få ordning på den faktiskt, fast får la se hur det blir, om jag ska ställa upp med den i en tävling ska jag denna gången se till så bromsarna funkar ordentligt iaf XD... Kanske blir en uppgradering med forden istället! Jaja det lär ju i vilket fall få vänta, antingen får snön försvinna eller så får en la vänta tills vi fått ordning på garaget...

JAG VILL KÖRA FOLKRACE NU!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahhhhhhhhhhhh neejmen ooojjjjh. aldrig kört bilen liksom å ändå först? oj va dukti assåh, för ingen annan har väl gjort däh xD hahh. ä föfan folkrace? hur många troru har samma bil så ofta, å hur många tränar alltid innan troru? haha, gud asså. typiskt tjejer!! åh ja är så dukti, aldri kört bilen nå å ändå va jag först en stund. haha hur många killar säger så liksom.



blir så jävla less på tjejer som du,tror du ä nå bah för du kö folkrace o tror du ä så dukti

2010-12-22 @ 12:49:50
Postat av: Anonym

hahhahhhhhhhhhhhh neejmen ooojjjjh. aldrig kört bilen liksom å ändå först? oj va dukti assåh, för ingen annan har väl gjort däh xD hahh. ä föfan folkrace? hur många troru har samma bil så ofta, å hur många tränar alltid innan troru? haha, gud asså. typiskt tjejer!! åh ja är så dukti, aldri kört bilen nå å ändå va jag först en stund. haha hur många killar säger så liksom.



blir så jävla less på tjejer som du,tror du ä nå bah för du kö folkrace o tror du ä så dukti



// Är du fjortis? Bara undra eftersom du skriver som en kratta.. Sen är det oftast så att man åtminstone kört sin FR bil på träningar, vilket nu Julia inte hade gjort.. PUCKO!!!

2010-12-22 @ 12:59:32
Postat av: Conny Hansson

Sen kan jag lova att tjejer kör nog bättre än du gör din sure fan!



Lär dig något för helvete !!!

--> http://www.youtube.com/watch?v=RKGaqAuEvZs&feature=related

2010-12-22 @ 13:02:21

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback