Yeey!

Har vart en bra dag på praktiken idag, roligt och komma tillbaka efter 2 dagars sjuka!! Kändes inte helt fel när flera barn kommer fram och frågar vart man varit och att dom har saknat mej :) Saknat dem små liven jag med, dem gör en alltid glad!!

Hade en liten rolig insident idag med, jag råka glömma att ta på mej en reflexväst när jag va ute som rastvakt och tre barn ställer sig och ropar i kör:

"JUUUULLLIAAA DUUU HAAAR INGEEN VÄÄÄST PÅÅ DEEEJ!!!!" xD 

Har dom koll eller har dom koll ;) Underbaringar!!


Dom lämna in läxan jag gav dem förra veckan idag med, dom skulle skriva sagor utifrån 4 olika bilder och jävlar va duktiga dom va, blev jättefina sagor!! Fällde nästan en tår av stolthet!! ♥
Gjorde även en av mina aktiviteter idag, gick med kanon så ska egentligen sätta mej och skriva ner en utvärdering nu på datan men orkar inte det så det får vänta!! Har skrivit lite för hand så tankarna har jag men ;)


Söthögen fick ett glädjande besked idag med :D

Haha erkänn han är söt ;)

Nä men iaf så fick han veta idag att dem på hans jobb betalar och fixar så han kan få ta sitt körkort!! Skitbra ju för han får aldrig tummen ur själv ;) hehe nä men det är KANON!!! Får hoppas han kan gå intensivkursen snart nu bara, förhoppningsvis innan jul men det är ju inte säkert... Jaja Glad som tusan är jag idag iaf :D Yeeey :D

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Haha de är ju alla tiders ´ :D



För en bara drar på de där med körkortet, men nu äre fanimej snart igång :D

2010-12-02 @ 20:46:41
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: Karin

Svar:

Hade inte V varit med så hade jag nitat henne =P fast då hade ju hon ju inte kommit fram .. men du fattar!! Riktigt störig!!



Haha =P samma i min klass .. dom påpekar närjag glömmer mina skor när vi går till matsalen!

2010-12-02 @ 20:53:22
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback