Det regnar, bara så ni vet...

Då va man hemma från match (FY FAN VA DET REGNAT) och jag måste erkänna att jag hade fel angående matchens utgång, skrev ju innan att jag trodde att säven skulle åka på däng men jag hade fel! VIK åkte på däng :D 3-0 till säven ;)

Det va faktiskt en riktigt bra match, säven spela riktigt bra och det ser faktiskt lovande ut inför serien nu :) Höll dock på o få allvarliga ryck på domarn 1 gång när en VIK spelare drar ner Dalén i offensivt straffområde och domarn blåser straff till VIK!! Man bara får lust o skjuta skallen av han men ingen skada skedd, Daniel rädda straffen :D

Sen störde jag mej på en fjolla i VIK oxå som så fort det smällde la sig ner o skrek som om benen va av o grejer o när domarn inte blåser så reser han sig upp o går helt vanligt, asså okej man kan få ont när det smäller men kan man sedan resa sig upp o gå helt vanligt så är det bara löjligt!!

Pappa har fått ett nytt smeknamn med, Quasimodo!! Ni vet ringaren i Notre Dame, nu undrar ni varför, eller hur? :)
Jo för att när han har luvtröja på sig o sen tar på sig en jacka över så låter han luvan va under jackan så att det ser ut som om han har en puckel på ryggen :P Ser skit dumt ut!!

Jaja nä nu ska jag sluta tjöta, har en kisse här som ser fruktansvärt hungrig ut så får la fixa lite mat till henne och sen ska jag svara på frågorna och lägga upp dagens citat ;)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback