Hej och välkomna

Va kul att du hitta hit ;) Hehe ne men här ska jag bygga upp min blogg igen, tröttna på bloggplatsen gick inte göra så mkt där med designen och sen störde jag mej på att om man skulle länka dit på typ bdb eller nåt så blir det ingen länk, ilandsproblem jag vet men ah det va störande!!
Denna bloggen innefattar inte så mkt än men kommentera gärna min design och säg vad ni tycker, nybörjare här ju.... Sen kommer såklart månadensbild tävlingen fortsätta på denna sidan, vill ni vara med så klicka här så kommer ni till inlägget i förra bloggen där tävlingsreglerna står :)
Just det, jag har en fråga oxå!! Någon som vet hur man får bort att det står Enander under min header??? Får verkligen inte bort det :(
Sen har jag inte mkt mer o skriva för idag, ska ner o käka lite snart och sen blir det tvätta o fixa lite, åker på folkracetävling (räkracet) på fredag ju :D
O sen i em blir det jobb igen...
Ha en bra dag folket :)

Kommentarer
Postat av: lina

SV. SÅÅÅÅ nu har jag skrivit din bloggg!! Glömde helt, om jag ska vara ärlig :)

2010-07-07 @ 12:51:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback