Hemma

Då va man hemma (sov över hos Emelie) o jag är sjukt trött, ska snart ta tag i mej själv lite och gå ner o duscha och tvätta kläderna jag hade igår, annars ruttnar dem eller nåt ;) Hehe ne men vill ha shortsen rena för imån eller lördag så ska jag, Jim, Mari, Jari, Johan och Jocke åka till Liseberg o om det blir varmt är det gött med korta shorts :)

Sen ska jag nog lägga mej i sängen igen och läsa bloggar eller kanske lite Harry, så jag orkar åka sen ikväll (ska till Jim, det skulle vankas grillfest där ikväll) Blir superkul, men nyktert denna gång, orkar inte + att jag ska köra till Liseberg, undrar om Jocke fick tag på nån bil som vi får plats i allihopa...? 

Ne dags att göra en insats kanske??

Nä inte än ;) Tog inga bilder igårkväll men såg att jag och finaste Z:a hade fastnat på en vimmelbild så kan bjuda på den :)



Ne nu är det dags!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback