Knähelvete!

Gaaahh jag blir så jävla ARG!!!
HATAR mitt fucking jävla knä som bara ska hålla på o cpa hela tiden, har fan gått över 2 månader nu sen jag skada mej och skiten blir ju fan inte bättre :@ Och serien börjar igen om 3 veckor!!

Jonas (min tränare) ringde innan och skulle kolla hur det gick med skiten och om jag skulle med till Heberg o sånt men va fan, dels vet jag inte om jag kan och dels så är det inte så jävla kul o åka på träningsläger om man inte kan träna, blir så jävla sur på det förbannade knät så jag har lust o hugga av hela benet!!

Har nu fått utlopp för lite av mina aggressioner.....

Kommentarer
Postat av: jim

Det måste bli bra älskling<3<3

2010-07-22 @ 13:59:08
URL: http://lanning.bloggplatsen.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback