Kvällsinlägg

Gokväll folket :)

Jag håller på att få ryck på min blogg nu, den gör inte som jag vill :( Jag har bytt typsnitt på inläggen nu, det jag har nu heter Worstveld Sling Extra och går att ladda ner här, gör det!! Skitsnyggt typsnitt o tror inte ni ser det här på bloggen om ni inte laddar ner det... Men nu återgår vi till det jag får ryck på, ibland när jag öppnar min blogg för och kolla hur det ser ut så har jag mitt gamla typsnitt och sen helt plötsligt har jag det nya igen, hel knas!!

Sen har jag fortfarande kvar en text där det står "Enander" mellan headern o inläggen, nån som vet hur man får bort den?? Har ännu bara lyckats minska texten så den inte syns så tydligt men vill helst ha bort den!! Hjälp någon?! :)

Sen en ytterligare grej är att jag prova o blogga från mobilen innan men det verkar inte ha funkat så bra för jag kan iaf inte se något sådant inlägg, kan ni???

Annars så sitter jag och kollar på Sunes Jul förtillfället, alltid lika kul trots att jag kan ALLA repliker utantill och kan mässa med i filmen ;) Håkan har precis åkt störtlopp i trappan nu ;D Men ska nog sova nu, sjukt trött och ska bli så jävla gött och sova i en riktig säng nu efter 4 nätter på en luftmadrass...


Måste på minna om att rösta på finalisterna i fototävlingen, rösta här så har ni gjort dagens goda gärning ;)

Kommentarer
Postat av: LINA

SV: okej då vt jag :)

2010-07-14 @ 10:12:33
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback