Lata dagar...!

Shit, jag är lat!! Har typ suttit i sängen hela dagen o verkligen inte gjort nånting!! Eller vänta, har jag visst det, jag va i Borås i förmiddas med pappa ju :D Haha minnet är bra men kort!

Iaf sen dess har jag typ inte gjort ett skit iaf, har bara legat o slappat med datan eller boken o mysat med Greta, men det är ju inte helt fel det heller... Pissregnar ju ute så va fan ska man göra då?! 
Lite senare ska jag iaf iväg till Vårgårda och titta på brorsans träningsmatch, dem kommer åka på däng tror jag!! ;) Hehe jag hoppas bara att det kan sluta regna, men det gör det la knappast :/




Jag skänker även en tanke till Dala som igår omkom i en olycka då han skulle prova sin folkracebil inför tävling till helgen, hemsk att sånt ska hända :( Kände han inte personligen men har ju hört talas namnet o så i samband med tävlingar... en artikel om olyckan hittar ni här...

Hoppas att folk kan ta lärdom av detta och inse att säkerheten (bälte+utrustning) även är viktig utanför tävlingsbanorna, allt kan hända bakom ratten i en folkracebil!

R.I.P Jörgen "Dala" Dahlqvist



Frågestunden avslutas ikväll


Kommentarer
Postat av: sara

okei! men om man säger såhär, IGEN kan göra låten bättre än orginalet, men det finns väl inga regler för vilka låtar man kan sjunga om man bara gillar låten? tipsa gärna om en låt som skulle passa mig då?

2010-07-29 @ 16:35:52
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: sara

nej nej jag tog inte din kritik negativt! jag förstår vad du menar att det är svårt att göra en låt bättre än den bästa om man säger! jag sjunger för att jag tycker att det är kul! men jag uppskattar din åsikt och var inte meningen att verka sur :P

kram

2010-07-29 @ 16:52:25
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: malin :)

ska man kopiera



/bild/



eller bara /bild/ ? ;)



kram!

2010-07-29 @ 19:32:50
URL: http://malinanderssson.bloggplatsen.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback