Partydagen!

Godmorgon, idag känner jag på mej att det kommer bli en bra dag!! Ska nämligen träffa mina underbara vänner, blir fest hela helgen va det tänkt... Öltältet på tånga står stadigt (för hallen brann ju ner) hehe nee men tur dom satt upp ett mega tält med tanke på vädret!

Iaf så kommer Lolan o hämtar mej sen, ska till Emelie först, hon ska klippa Lolan o sen ska vi börja förfesta lite smått innan vi drar vidare till nästa förfest o sen till tånga :) Imån blir det väl en liknande procedur, får la se om det går o vistas ute så kanske man kan kika på cyklisterna när dom åker förbi :)


Just nu känner jag en sån lättnad över o få umgås med brudarna i helgen, slippa tänka på allt och bara ha roligt, o det kommer dem se till att jag har, det har Emelie lovat :P Haha om det bara kunde sluta regna.... Vet i fan va jag ska ta på mej oxå, får rota fram nåt.... 

Älskar er brudar!


(Om nu undrar vad i helvete dom har på sig egentligen så är kortet från min maskerad)



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback