Ullared :)

Idag har jag som sagt vart i Ullared, alltid lika kul ;) Blev inte allt för mkt denna gång men hitta en del dyrgripar....


Va ju tvungen o köpa ett "I love Morgan" örngott ;)




Korvar till Cujo ;)



Nya arbetsbyxor ;)




Linne/tunika som jag blev helt kär i ;)



Så det va lite av det, köpte mer men orkar inte lägga upp allt, kommer nog upp lite bilder från Sotenäs här ikväll oxå eller så kommer dem imån beror på hur snabb jim är o hur trött jag blir sen....


Va inne i stan lite sen oxå, Jim checka en Xperia x10 o jag köpte en bikiniöverdel... Gick förbi torget oxå, är ju torsdagskväll där ikväll och hela torget bara myllra av fjortisar så vi hade inte stor lust o stanna där , så vi åkte hem o kanske lika bra det för är sjukt trött o lär sova som en gris sen...



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback