Åhh borde plugga...

men har verkligen ingen motivation alls!!! :( Har iaf fått ihop en reflektion till sista sem-papret, skönt det för då kan man lägga dem på hyllan tills det är dags att skriva den didaktiska men det får allt dröja!!

Nu borde jag sätta mej och planera lite inför temaarbetet men känner inte för det, motivationen ligger nere på NOLL! Sen ska jag faktiskt inte börja temat förrän nästa vecka + att jag redan har det planerat, fast i huvet då såklart ;) Får se om en orkar lite imån annars så får en sparat till nästan vecka ;) SMART!!

Så jävla göttesugen är jag med, men har inge godis eller nåt :( funderar på o ner o kika om man kan hitta något litet gottit nånstans :P hehe blir nog tvn en stund iaf....

Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

=O inte okej .. min mamma är bäst!!



Shit .. jag har glömt göra mina reflektioner =P haha opps!

2010-11-23 @ 21:17:24
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

I din situation kan jag förstå att det är dumt .. men inte i min ;) haha

2010-11-23 @ 22:14:50
Postat av: Klanten

Svar:

Okej, jag ska sluta =P

Jag ska inte slå dig .. kanske bara nypa dig lite!!

2010-11-23 @ 23:22:03
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback