Conny Hansson ♥

Tänkte bara tala om för er som inte redan visste det att jag helt klart, utan diskussion, har VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!! Det är helt sjukt, har aldrig känt så här för någon annan, allt känns som om det bara klaffar!! Fattar inte hur du kan vara så PERFEKT älskling?! Det enda som stör mej är att du ska bo 10 mil ifrån mej :( Det hade vart så underbart och få vakna upp vid din sida varje morgon!! Men den dagen kommer, det lovar jag dej!! ♥

Sitter just nu och saknar ihjäl mej efter dej, jag vill att det ska vara fredag nu för då får jag träffa dej igen! Va så länge sen nu och det är hemskt!! Men tiden man får med dej sen är värd all väntan!
FAN VA JAG ÄLSKAR DEJ CONNY HENRY ERIK HANSSON





Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Underbaring! Kom hit nu föfan!! :D<3



O jag älskar dig Julia!! <3



2010-11-08 @ 20:13:31

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback