Dagens...

Lunch - Kyckling och pommes
Knas - En 2 åring kommer fram och ger mej nåt och säger typ "här den är till dej", efter lite studerade kommer jag fram till att det är torkat snor xD Tack för den! ;)
Yeey - Pulkaåkning på jobbet :D
Mys - Eftermiddagsläsning med dem små på jobbet, mys ♥ Lite kul oxå när man upptäcket efter ett tag att ett av barnen sitter och suger på min tröja xD ;)
Händelse - Jobbat
Dampryck - Idioten som körde efter mej imorses när jag åkte till jobbet och som skulle åka på ställ i halkan när man befann sig några meter bakom mej, hallå eller nog för att jag inte bryr mej om du åker av men fan ta dej om du kör på mej bara för att du ska stajla!!
Skit - Trött som as!
Tanke - tänker på min älskling, som ligger hemma o är skadad ♥
Uppgift - Skriva paper, check!
TV-program - BONDE SÖKER FRU ;D 4an kl 20.00
Låt/artist/videoklipp - Ketchup ska prutta sjunget av super söt liten tjej ;)
Lärdom - Barn slår ALLT!! Sjukt underbara, vill bara ta med dem hem!
Motion - bärt barn och gått upp för pulkabacke ;)
Svullande - Inget än så länge :/
Bild - Blir på sötaste brorsbarnen Nellie och Kevin 




Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Det är ingen fara saja ju :) <3

2010-11-10 @ 20:27:07
Postat av: Klanten

Fattar inte att det finns folk som INTE tycker om barn =O !! Sjukt ..

2010-11-10 @ 20:52:58
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback