Dagens...

Lunch - hembakat Chibatabröd :D
Knas - Vår effektivitet på temaarbetet idag ;P
Yeey - Fått tid till operationen :D 14 december!
Mys - Blev mys med Barbro innan när jag skulle ha pluggat xD
Händelse - Fått operationstiden ;)
Dampryck - Hållt mej rätt lugn idag :P
Skit - Trött som as!
Tanke - tänker såklart på älsklingen för det är vår dag idag ♥
Uppgift - skriva inledning o syfte till portfolien (typ check)
TV-program - inge kul idag vad jag vet..
Låt/artist/videoklipp - Vår dag, vår låt!
Lärdom - Sjukvården är inte så långsamma som jag trodde :D
Motion - None
Svullande - Ska nog svulla lite chips nu :D
Bild - Världens finaste gör gullig min som han tillomed erkände blev lite söt ;) hihi 


Imån äre fredag och då får man träffa denna söthög ovan igen :D Åhh kommer bli en kanonhelg! 

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

haha men nej XD Den såg söt ut på kameran, men absolut icke nu ;) <3<3

2010-11-18 @ 18:05:31
Postat av: Klanten

Grattis igen!!

Hoppas ni får massa månader (år) till =D



Ha en riktigt bra helg .. kommer sakna dig ;)

2010-11-18 @ 22:02:22
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback