Dagens...

Lunch - Potatis, sås och falukorv
Knas - Barbro är megaknas, följer efter mej vart jag än går i hopp om att få mat ;)
Yeey - Jag hitta en jättegammal bok (Boken om Pippi Långstrump) som jag fick när jag fyllde 5, ska jag banne mej börja läsa sen när jag läst ut Harry :D
Mys - Barnen på praktiken!
Händelse - Praktiken
Dampryck - Låset till bildörren vill fortfarande inte låsa upp sig, trots låsolja!!
Skit - Orkar inget!
Tanke - Tänker på min Agnes ♥
Uppgift - Samla saker till sagopåsen + skriva planeringar för temaarbetet (typ check)
TV-program - Bonde Söker fru, 20.00 på tv4
Låt/artist/videoklipp - Du måste finnas
Lärdom - En glömmer aldrig någon man älskar!!
Motion - Idrott på praktiken ;)
Svullande - Inget sånt idag ;(
Bild - Himlens finaste stjärna

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback